اگر بخواهید کارکنان تان نظر بازتری نسبت بوسیله مسائل پیرامون داشته باشند و با به فقره گرفتن خلاقیت موجودی بهترین نتایج را برای شما و راه اندازی تان بوسیله ارمغان بیاورند، چطور به آنها کمک خواهید کرد و بخاطر داشتن این رویکرد بوسیله آن ها انگیزه خواهید داد؟ این سؤالی است که تو اندکی از کتاب دست یابی به موفقیت»، اثرِ اسکات دافی به آن پاسخ داده شده است و با استناد به آن، راهکارهایی داخل اختیارتان قرار خواهیم عدالت که باعث تکثیر خلاقیت و نوآوری در کارمندان می شوند. بخش ابتدایی مقاله شرح حال کوتاهی است دربارهٔ یکی از چیره ترین افراد درون حوزهٔ تبلیغات و اینکه چطور توانسته است با کاربرد از مهارت خود، خلاقیت کارکنانش را شکوفا نرم. پس از آن هم بوسیله تذکر راهکارها خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید:۸ راه کار کننده برای انگیزه اعطا کردن به کارمندان۷ سیاق برای افزودن مسئولیت پذیری کارمندانموانع خلاقیت و راهکارهای مقابله با آن چیست ادبیات شکوفایی خلاقیت یک آویشن تبلیغاتی موفق

این شخص چیره درون حوزهٔ تبلیغات که وظیفهٔ بازاریابی برای شرکتی تجاری را به عهده گرفته بود، نیت تبدیل دادن رویهٔ بازاریابی و تبلیغات برای محصولات این شرکت را داشت. برای این کار، می بایست زیردستانش را متقاعد می کرد تا دید تازه ای نسبت به کارشان پیدا کنند و بتوانند جلوهٔ مشتری پسندتری برای محصولات آن باهم اتحاد کردن تجاری درون مدخل تبلیغات بوسیله ارمغان بیاورند. این شد که تصمیم گرفت آن ها را بوسیله سفری بوسیله لاس وگاس ببرد.



او تقریبا بوسیله هیچ کس راجع به علت اش از این سفر چیزی نگفت. پس از آنکه بوسیله لاس وگاس رسیدند، به اعضای تیم کاریش گفت که هیچ وظیفهٔ کاری بخصوصی ندارند و صرفا بخاطر تفریح بوسیله اینجا آمده اند. سه روز اول سفر به خوش گذرانی و بازدید از مکان های تفریحی قصبه گذشت.

روز چهارم اعضای تیم کاری خود را جمع کرد و به آن ها گفت: باید جلوهٔ محصولات را در بخش تبلیغات تحول بدهیم. باید خلاق، متفاوت و منحصربه فرد باشیم. ثمر بازپسین کارمان باید برای مخاطبان اصلی این باهم اتحاد کردن تجاری که مردان جوان هستند، جذاب و اثرگذار باشد. مخاطبانی که وقت اضافی را صرف کردن بازی های ویدئویی می کنند.».

در حالی که این گفتگو ها را نشانی می کرد، اشخاصی با هماهنگی او در حال انتصاب کردن دستگاه های مخصوص بازی های ویدئویی در اتاق های اعضای تیم بودند. او به اعضای تیمش گفت که طی سه روز آینده، تنها وظیفه شان ورزش کردن است. آن ها می بایست با دقت تمام بوسیله بازی ها توجه می کردند و درک جامع و دقیقی از آن صریح می کردند. درکی که تمام جزئیات بازی را شامل مدل سازی گرافیکی، صداپردازی و آن قسمت قسمت کردن از شخصیت های ورزش که بیشتر دعوت توجه می کردند، در بر می گرفت.

او از اعضای تیمش خواسته وجود که بوسیله چگونگی ارائهٔ محتوای بازی توسط طراحان آن دقت کنند. اینکه چطور معلوم و عاطفه فرمانده بر بازی را به گونه ای تحول داده بودند تا دلربایی بیشتری نمایان یواش. و اینکه طراحان بازی چطور با انتخاب جلوه های صوتی، تصویری و دیگر تسلط های سندیت توانسته بودند به این هدف برسند. ولی روند ای که بسیار از همه بر آن تأکید داشت این بود که اعضای تیمش در این خیال باشند که چطور با استفاده از نوآوری های دنیای بازی های ویدئویی قادر به ارائهٔ تصویری اثرگذارتر از محصولات شرکتی که برایش کار می کردند خواهند بود.

پس از سه روز باشکوه دیگر زیر آفتاب لاس وگاس که به بازی کردن گذشت، ایده های بیش جالبی بخاطر این کار به ذهن سندیت رسید. پس بدون اتلاف وقت، به سراغ نظری کردن این ایده ها رفتند. و نتیجه، تبلیغی با ظاهری زیاد لطیف و منحصربه فرد شد که آن ها را از تمامی اشخاص و گروه های فعال داخل بخش تبلیغات متمایز کرد و برای شان شهرت قابل توجهی به ارمغان آورد. تأثیر دگرگونی محیط بر روحیهٔ کاری و تیمی و افزایش خلاقیت



اگر این تیم به جای لاس وگاس، در همان دکه کارشان تو نیویورک بازی می کردند بی قراری این نتیجه نتیجه می شد؟ بی اندازه بعید به نظر می رسد. کاری که این شخص موفق با بردن اعضای تیمش بوسیله لاس وگاس کرد این وجود که ذهنیت پیش تصور آن ها را از حالت کار، به حالت تفریح و سرگرمی تغییر داد. او با کنار هم صبر دادن آن ها، فرصت تعامل داخل محیط مدنی را به آن ها داد. فرصتی که در محیط امر به خیال افت وقت کم نصیب شان می شد. دورهٔ کوتاه گذراندن اوقات فراغت به تفریح و گردش داخل لاس وگاس، آن ها را بوسیله حزن نزدیک خیس کرد و انگیزهٔ بیشتری برای کار گروهی پیدا کردند. دو همکاری که تو حجره هتل مبتلا بازی کردن هستند، در مقایسه با کسانی که داخل محیط امر هستند، مطمئنا دیدگاه متفاوتی نسبت به کارشان خواهند داشت.

البته عزیمت این نیست که حتما کارکنان تان را به سفری شش روزه گرفتن بوسیله شهری دیگر ببرید. هدف نهایی و واقعی این است که روحیه و انگیزهٔ لازم برای امر تیمی و خلاقانه را در آن ها خلق کنید. برای این ترانه باید راهی پیدا کنید تا آن ها را از دکه یا ادارهٔ محل فرمان بیرون ببرید و با دور تیمار جمع کردن پایگاه در محیطی جدید، امکان شکل گیری ذهنیت خلاقانه را تو آن ها فراهم کنید. نباید از نبوغی که داخل تک تکِ کارکنان است بی خبر شد و گاه به گاه باید شرایطی برای بروز مشخص کردن این قابلیت مجهز کرد. خلاقیت بوسیله تمامی گنجایش های کسب و امر مرتبط است. از ساختن محصولی کاربردی و خوب گرفته تا بر زدن موانع موجود پهلو سر روش معامله محصولات. با ابراز خلاقیت، می توان در تمامی جنبه های تصرف وکار پیشرفت کرد.

اینک می رسیم بوسیله راهکارهایی که بخاطر بروز خلاقیت کارمندان می استعداد مورد استفاده قرار رحم: ۱. کنار بی آرامی جمع کردن کارمندان بسرنوشت شوم دچار کردن های متنوع دایره



بوسیله خلال شناساندن تصرف وکاری تازه، یا محصولی جدید، اعضای تیم کارگر همه مشغول خواهند بود. هر کس سرش گرم وظیفه اش است و بوسیله مسئولیتی فکر می درنگ که بوسیله او محول شده است. بیشتر زمان شان در بخشی سپری می شود که در آن مشغول بوسیله امر هستند و در کنار دیگر همکاران شان. کارکنان خلاق بخش فنی، زمان چندانی برای تعامل با سایرین ندارند. اما راهکاری بخاطر تغییر این رویه و یکروز بردن از خلاقیت آن ها وجود دارد.

با این مثال حساسیت خوبی از راهکار مناسب پیدا خواهید کرد: درون شرکتی بخصوص، برنامه ای طرح ریزی شد و بر بنیاد آن بنا شد هر جمعه روزگار سه گانه بعدازظهر اعضای مشارکت به صرف ناهار دور هم جمع بشوند. کارکنان پاره های متنوع شرکت، فرصتی برای برقراری مناسبت در محیطی اجتماعی واضح کردند. کسب وکار و فعالیت شرکت که رونق گرفت و قدری فراخ مرطوب شد، این گردهمایی ها تبدیل بوسیله فرصتی برای آشنایی با اعضای متاخر و باعث به وجود آمدن چشم اندازی مشترک داخل میان اعضا بخاطر آیندهٔ شرکت شد. با وجود اینکه هر کس بسته بوسیله مسئولیت هایش دیدگاه منحصربه محدودیت نسبت به شریک شدن و آیندهٔ فعالیت ها داشت، بوسیله نرم کردن زمان و به خاطر این گردهمایی ها ایده هایی م خلاقانه و مبتنی کنار شریک شدن در ذهن اعضای همکاری لباس گرفت و درون دستور کار صبر گرفت. ۲. برنامهٔ تفریحی کوتاه مدتی بخاطر اعضای مشارکت ترتیب بدهید

هرازچندگاهی برنامهٔ تفریحی کوتاه مدتی برای اعضای شرکت ترتیب بدهید. نیازی حلق این پروگرام متعدد مجلل باشد یا برای آن ریخت وپاش کنید. ساعتی را صرف کردن بولینگ بازی کردن یا به بازدید از مکانی بخصوص ویژه بدهید. فارغ از اینکه چه فعالیتی را انتخاب کنید، اعضای شرکت با فراغت شهود درون محیطی غیر از دکه کارشان، می توانند با یکدیگر وفاق بهتری برقرار کنند و برای یکدیگر، لب الهامی بخاطر ایده های خلاقانه باشند. با بیرون کردن اعضای شرکت از منطقهٔ امنیت شان و حاضر کردن فرصت تعامل بخاطر آن ها، دید تازه ای به آن ها خواهید بخشید که منجر به فعالیت های خلاقانه خواهد شد. ۳. مشوق تجربه های جدید باشید



مثلا بوسیله کارمندان راه اندازی بگویید برای چند ساعت در ماه، هیچگاه کس نباید برای نوشتن ایده های خود از تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده نرم. به جای صفحه های نمایشگر، دفترچه یادداشتی در اختیار کارمندان قرار بدهید و از آن ها بخواهید هر ایده ای دربارهٔ بهتر شدن اوضاع موسسه دارند، درون آن یادداشت کنند. رویکرد تازهٔ مصرف از قلم و کاغذ آن ها را مجبور خواهد کرد متفاوت از روند متعارف شان فکر کردن کنند. پس از این کار، آن ها را تشویق کنید برگه های حاوی یادداشت ها را از چرک نویس جدا کنند و به دیوار بچسبانند. می توانند بعدها از این ایده ها تو فعالیت های پایگاه استفاده کنند. ۴. مشوق ریسک پذیری باشید



گاهی نتیجهٔ دلخواه از فعالیت ها مولود می شود و گاهی خیر. گاهی بوسیله موفقیت می رسیم و گاهی نتیجهٔ فرمان چیزی جز شکست نخواهد بود. گریزی از این انقراض های گاه به گاه نیست. اما این مسئله نباید باعث دنبال نشینی کارمندان بشود. برعکس، آن ها باید برای ریسک پذیری و خلاق بودن تشویق بشوند. اگر گاهی نتیجهٔ دلخواه مولود نشود، در عوض تجربه ای ارزشمند مشهود می کنیم که باعث رونق کسب و فرمان خواهد شد. این وضع فکری است که کارمندان باید داشته باشند. یکی از راهکارها بخاطر بوسیله وجود آوردن این نحو فکر اغوا کارمندان به انجام دادن تجربهٔ پروژه های جانبی است. بیشتر این پروژه ها بوسیله ضعف می انجامد، اما تجربه نشان داده است یکی از همین پروژه های جانبی به ایدهٔ بزرگ بعدی سازمان برای کار تبدیل خواهد شد. ۵. اگر پروژه ای به نتیجهٔ دلخواه منجر نشد، باز بی آرامی از تیم کار کننده تان به خاطر جدیت شان قدردانی کنید



کسانی بوسیله توفیق شغلی بیشتری خواهند رسید که مخاطره پذیر باشند. آن ها با استفاده از آزمون و جرم دست بوسیله کارهای مختلفی می زنند. گاهی بوسیله نتیجه می رسند و گاهی خیر. نکته این است که از شکست های شان چیزهای جدیدی یاد می گیرند. بهتر است رویکرد تو محیط کاری بوسیله این صورت باشد که از تلاش کردن برای ادا اعطا کردن کارهای متاخر استقبال بشود. البته تا زمانی که تجربهٔ هر پروژهٔ ناموفق یادگیری جدیدی بوسیله دنبال داشته باشد. جمع بندی

با توجه به مطالب عنوان شده می توان به این نتیجه رسید که رویکرد محافظه کارانه در مواجه با امر و مدیریت، منجر به شکوفایی خلاقیت کارمندان نخواهد شد. تو کنار کار و تلاش بی وقفه، گاهی باید بخاطر کارمندان آسودگی فکری ساختن کرد. قرار اعطا کردن آن ها در بر یکدیگر در محیطی جاهل از محیط کار، علاوه بر ایجاد آسودگی خاطر، شاید اساسی ترین عامل بروز خلاقیت داخل کارمندان باشد. چراکه چشم انداز متفاوتی برای آیندهٔ کاری پدیدار می کنند و آن را از منظر دیگری مد دیدن قرار می دهند. نظر شما چیست؟ آیا ایدهٔ دیگری برای افزایش خلاقیت و نوآوری درون کارمندان به ذهن تان می رسد؟ نظرات تان را با ما و خوانندگان این مقاله به ابونمان بگذارید. در ادامه بخوانید: ۵ استراتژی برای اینکه خلاق تر شوید

مقالات صوتی کلکسیون صوتی یادگیری، هوش و تقویت حافظه مجموعه بهترین مقالات چطور» برای داشتن حافظه ای قدرتمند و تحکیم شعور و قدرت تحصیل

مشاهده میوه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها