سرو های موعظه آنلاین غذای چیلیوری و ریحون که هر دو فعالیت خویشتن را تقریبا به طور همزمان و از سال ۹۴ آغاز کرده بودند، امروز خلال نشستی خبری اعلام کردند که باهم ادغام شدند.

چیلیوری و ریحون از آغاز رقیب محسوب می شدند و به خشکی امدن سر گرفتن رله دوم برترین سرویس غذای آنلاین در تلاش بودند؛ تا اینکه درنهایت تصمیم گرفتند کارمایه خویشتن را معطوف یک دست خط کرده و در کنار یکدیگر به حیات دنباله دهند.



کنفرانس خبری این ادغام امروز با حضور مدیران عامل هلدینگ IiVentures، ریحون، تامین تنخواه تمدن و سرآوا در هتل نیلو برگزار شد.

علیرضا صادقیان گفت چیلیوری با ۴۰۰۰ مهمانخانه تو ۳۰ شهر سرزمین فعالیت می کند و نسبت بوسیله سال قبل ۲۰۸ درصد نمو داشته است ولی هموار با ریحون در رقابت بوده و به مشیت رشد بیشتر موضوع ادغام بخاطر این دو شرکت مطرح شد.

دو تیم غرض گرفتند که بوسیله برهان داشتن آویشن بالغ نم و اهمیت تنخواه گذاری روی یکی از این دو برند، با برند چیلیوری به ادامه ی فرمان بپردازند. اکنون و با ادغام دو سرویس آنلاین غذا ۶۰ درصد به مشتریان چیلیوری و ۴۰ درصد بوسیله تعداد رستوران های این دو شرکت افزوده خواهد شد.



برنامه ی چیلیوری برای آینده، ارسال کالاهای سوپرمارکتی و مواردی شامل گل، شیرینی، دارو، میوه، نان و سایر موارد تندمصرف برای مشتریان است.

صادقیان در پاسخ بوسیله سوال خبرنگار زومیت درون تک تعدیل نیروی دو شرکت نیز اعلام کردند که غریزی است فدایی نیروها براثر جابه جایی کاهش واضح کنند و بهینه سازی در این بنیاد عارض بگیرد ولی پروگرام ای برای این امر وجود ندارد و قطعا با گذشت زمان دوباره تعداد آن ها افزایش بی پرده خواهد کرد.

نظر شما در ربط با ادغام این دو سرویس سفارش غذای آنلاین چیست؟بیشتر بخوانید:تکذیب قطعی اینترنت از سوی اپراتورهاواردات گوشی تلفن همراه درمقایسه با سال گذشته سه برابر شددریافت رمز پویا (اشاره دوم یکبار مصرف) برای همگی بانک هاکمیاب شدن مودم داخل بازار در پی ممنوعیت واردات مودم های خارجیدرخواست پیامک اشاره دوم پویا چیست و چگونه فعال می شود؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها